Obowiązkowe OC dla Biur Rachunkowych
Obowiązkowe Ubezpieczenie dla Biur Rachunkowych obejmuje swoim zakresem Odpowiedzialność Cywilną związaną z działalnością i posiadanym mieniem.
Praktyka ubezpieczeniowa łączy obecnie dwa rodzaje odpowiedzialności:
- z popełnienia czynu niedozwolonego (odpowiedzialność cywilna deliktowa) – np. ktoś złamie nogę w twoim lokalu w wyniku poślizgnięcia się na mokrej posadzce, lub
- z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontraktowa) – np. usługa wykonywana przez twoją firmę wywołała szkodę klientowi.
Praktyczne potrzeby przedsiębiorcy mogą być obszerniejsze i zakres ich może dotyczyć np. szkód jakich doznał pracownik z winy pracodawcy (OC pracodawcy), szkód spowodowanych wprowadzonym na rynek wadliwym produktem (OC za produkt), czy wyrządzone w środowisku przez jego skażenie lub zanieczyszczenie itd. Zakres pojemności ochrony wynikającej z posiadania polisy OC ogólnej można regulować odpowiednio do zdefiniowanych potrzeb poprzez klauzule dodatkowe. Dobranie odpowiednich do potrzeb klauzul stanowi o elastyczności tego ubezpieczenia.
OC przedsiębiorstwa (zwana również potocznie OC ogólną) nie należy mylić z OC w związku z wykonywaniem zawodu (OC zawodowa).
W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór ubezpieczycieli oferujących OC dla Biur Rachunkowych zarówno w wariancie obowiązkowym jak i w wariantach dodatkowych. Poniżej możesz zapoznać się z dokumentami dotyczącymi poszczególnych ofert ubezpieczenia obowiązkowego.
Jeśli chcesz uzyskać najlepszą cenowo i najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i dobierze najlepszą możliwą ofertę dostępną obecnie na rynku. Korzystając z formularza możesz jednocześnie przesłać do nas komplet dokumentów potrzebnych do zawarcia polisy.
Kalkulator OC dla Biur Rachunkowych
Dokumenty do pobrania
Obowiązki informacyjne agenta ubezpieczeniowego – Szewczuk Sp. z o.o.
Obowiązki informacyjne agenta.
Wyślij wypełniony wniosek
Możesz przesłać do nas wypełniony wniosek wraz z załącznikami. Pobierz wszystkie dokumenty dotyczące wybranego ubezpieczyciela, wydrukuj je, wypełnij, podpisz, zeskanuj i wyślij korzystając z poniższego formularza. Nie zapomnij podpisać i załączyć wszystkich dokumentów, włącznie z Warunkami Ubezpieczenia oraz informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO).