
Kalkulator OC dla Biur Rachunkowych

Obowiązkowe OC dla Biur Rachunkowych
Obowiązkowe Ubezpieczenie dla Biur Rachunkowych obejmuje swoim zakresem Odpowiedzialność Cywilną związaną z działalnością i posiadanym mieniem.
Praktyka ubezpieczeniowa łączy obecnie dwa rodzaje odpowiedzialności:
z popełnienia czynu niedozwolonego (odpowiedzialność cywilna deliktowa) – np. ktoś złamie nogę w twoim lokalu w wyniku poślizgnięcia się na mokrej posadzce, lub
z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontraktowa) – np. usługa wykonywana przez twoją firmę wywołała szkodę klientowi.
Praktyczne potrzeby przedsiębiorcy mogą być obszerniejsze i zakres ich może dotyczyć np. szkód jakich doznał pracownik z winy pracodawcy (OC pracodawcy), szkód spowodowanych wprowadzonym na rynek wadliwym produktem (OC za produkt), czy wyrządzone w środowisku przez jego skażenie lub zanieczyszczenie itd. Zakres pojemności ochrony wynikającej z posiadania polisy OC ogólnej można regulować odpowiednio do zdefiniowanych potrzeb poprzez klauzule dodatkowe. Dobranie odpowiednich do potrzeb klauzul stanowi o elastyczności tego ubezpieczenia.
OC przedsiębiorstwa (zwana również potocznie OC ogólną) nie należy mylić z OC w związku z wykonywaniem zawodu (OC zawodowa).
W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór ubezpieczycieli oferujących OC dla Biur Rachunkowych zarówno w wariancie obowiązkowym jak i w wariantach dodatkowych. Poniżej możesz zapoznać się z dokumentami dotyczącymi poszczególnych ofert ubezpieczenia obowiązkowego.
Jeśli chcesz uzyskać najlepszą cenowo i najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i dobierze najlepszą możliwą ofertę dostępną obecnie na rynku. Korzystając z formularza możesz jednocześnie przesłać do nas komplet dokumentów potrzebnych do zawarcia polisy.
W związku z tym, że kwota gwarancyjna OC obowiązkowego biur rachunkowych, jaka została ustalona przez ustawę, na poziomie 10.000 Euro nie wystarcza do zaspokojenia ewentualnych roszczeń, zachęcamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowaną ofertą ubezpieczenia nadwyżkowego. W naszej ofercie przygotowaliśmy Państwu szeroki zakres kwoty gwarancyjnej oraz możliwość poszerzenia obszaru ochrony ubezpieczenia.
Obszar oraz przedmiot ubezpieczenia
Obszar oraz przedmiot ubezpieczenia OC Nadwyżkowego dla biur rachunkowych określają Ogólne Warunki Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej danej firmy Ubezpieczeniowej.
Ubezpieczeniem OC objęta jest odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe wskutek wykonywania czynności zawodowych podmiotu uprawnionego do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, na sumę gwarancyjną stanowiącą nadwyżkę nad sumę gwarancyjną wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia obowiązkowego.
Zaletami naszej oferty jest m.in :
– niska składka od 420 zł za rok,
– rabaty za kontynuacje ubezpieczenia,
– możliwość rozszerzenia ochrony,
– płatność w 2 lub 4 ratach,
– minimum formalności.
Wyślij wypełniony wniosek
Możesz przesłać do nas wypełniony wniosek wraz z załącznikami. Pobierz wszystkie dokumenty dotyczące wybranego ubezpieczyciela, wydrukuj je, wypełnij, podpisz, zeskanuj i wyślij korzystając z poniższego formularza. Nie zapomnij podpisać i załączyć wszystkich dokumentów, włącznie z Warunkami Ubezpieczenia oraz informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO).


